life isn't about waiting for the storm to pass it's about learning to dance in the rain

2014-03-31
13:22:39

Nu är denna hektiska vecka äntligen över

Förra veckan var riktigt hektisk, hade två rätt stora tentor som det var mycket att få in i skallen trotts att tentorna bara var på 2 resp 6 högskolepoäng. Känslan är blandad. Är svårt att veta om det gått bra eller inte, hoppas på att det gått vägen iaf. Denna vecka kommer nog bli lite lugnare, börjar ny delkurs i dag i form av organisation. Ska bli intressant att få reda på vad de handlar om då jag inte är helt säker på vad det är ;)
 
Vad som hänt annars är att jag har träffat bästa prinsessponyn och varit i stallet. Var i stallet i torsdags efter första tentan, kändes skönt att komma ut i skogen och galoppera på fälten. Sen i lördags morse tog jag bilen till askersund för att titta på när lovisa och noblesse tävlade. Var kul att se dem igen. Nu ska jag diska och sen gå till skolan. Så ni får ha det så bra så hörs vi <3
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: