life isn't about waiting for the storm to pass it's about learning to dance in the rain

2014-02-25
16:17:05

"Sportlov"

Denna vecka kan man väl nästan säga att jag har sportlov. Jag har iaf inga lektioner eller föreläsningar förutom en redovisning på fredag eftermiddag. Har dock jobbat med grupparbete men nu är vi klara. Mycket skönt att vi sitter och jobbar via Google doc. Då vi kan sitta hemma men ändå skriva i samma dokument och se vad de andra skriver. 

I morgon ska jag nog ta och plugga lite andra kurser så jag kan komma ifatt lite. Sen har jag tvättstugan på kvällen. I kväll blir det jobb på kåren. Måste hinna med minst ett pass innan lördag. Kör även ett pass på fredag. På lördag är det iaf personalfest. Min första på kåren. Har inte kunnat de andra gångerna, men nu kan jag. Måste sluta nu men vi hörs i morgon eller något. 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: